Verze 0.2 ke stažení

Po dvouměsíční odmlce přicházím se skvělou zprávou. Jak titulek napovídá, nová verze Central Bohemia Projektu je venku. Takže můžete začít stahovat a prozkoumávat nové části mapy. 


Mezi ty nově přidané patří dvě pražské městské části - Řepy a Ruzyně, město Hostivice a úseky dálnic D0 a D6. Pražský okruh je tedy aktuálně prodloužen ze Zličína až po Ruzyň (23. až 26. km). Přidána byla též silnice 606, která spojuje Prahu s Hostivicemi. 

Stahovat můžete zde:

Alternativní download najdete na SCS fóru v tématu s tímto projektem. Po registraci tam navíc můžete sami hlásit problémy nebo jakékoli připomínky týkající se tohoto projektu (v angličtině).  


Schema rozšíření mapy v nové verzi
















Komentáře

  1. Super, nemohl jsem se už dočkat. Mám velikou radost a dělá mi veliký úsměv na tváři to, že prostředí, po kterém jezdíme, poznávám. Takže takhle se pozná kvalitně odvedená práce ;)
    Tomuto projektu moc fandím a už teď se nemohu dočkat verze 0.3 :)
    Moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  2. Při projíždění mapy jsem narazil na pár zásadních chybiček:
    - Sjezd z D0 směr Praha Řepy od SellPlanu - neviditelná zeď
    - Nájezd na D0 směr Praha Zličín od Praha Řepy - neviditelná zeď
    - Podjezd dálnice D0 z Praha Řepy do Hostivice - neviditelná zeď
    - Podjezd dálnice D0 z Hostivice do Praha Řepy - neviditelná zeď
    - Sjezd z D0 směr Praha Řepy od Praha Zličín - nenačítá trasu
    Jedná se o tu stejnou křižovatku
    Po přečtení možno smazat. Nevěděl jsem, kam jinam napsat ':D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky za report. Neviditelné zdi jsem odstranil. Takže stačí jen stáhnout mapu znovu. Co se týče nenačítání trasy, tak jsem kontroloval, jestli je vše jak má být, a žádnou botu jsem nenašel. Příspěvek ti mazat nebudu, jelikož by mě zajímalo, jestli to bude dělat i někomu jinému.

      Vymazat

Okomentovat