Verze 0.1 je konečně venku!

Tak den s velkým D je tu. Konečně máte možnost si vyzkoušet můj nový projekt na vlastní kůži. V tuto chvíli sice nejde o zvlášť velkou mapu, ale řekněme, že jde o takový odrazový můstek pro další rozšiřování tohoto projektu. 


Stahovat můžete zde:

Alternativní download najdete na SCS fóru v tématu s tímto projektem. Po registraci tam navíc můžete sami hlásit problémy nebo jakékoli připomínky týkající se tohoto projektu (v angličtině). 

Další info o této verzi najdete zde



Komentáře

  1. Ahoj, hledal jsem na vás nějaký e-mail, ale bohužel jsem nemohl nic najít. Tak vám píšu touto cestou. Rád bych se stal součástí vašeho týmu a rád bych vám s vývojem této úžasné mapy pomáhal. Líbí se mi, jaké máte plány do budoucna. Vše bych dělal čistě dobrovolně bez jakéhokoliv peněžního ocenění. Předem děkuji za odpověď. Můj e-mail: (lukymaly298@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no tým, to je hodně nadnesené slovo. :-D Každopádně písnu do mailu.

      Vymazat
    2. Ahoj, taky napíšu touto cestou. Mohl bych se přidat a s něčím pomoct? Jsem z Chýně a využil bych to do svého portfólia na střední školu. Tento rok se hlásím. Budu podávat přihlášky na IT školu. Portfolio si vedu na svojí stránce www.isee.cz. Děkuji za odpověď. (tomas.hanecka@isee.cz)

      Vymazat
  2. Zdravím, chtěl bych Vám poděkovat za tuto úžasnou mapu a byl bych hrozně rád, aby tento projekt mohl pokračovat. Mohl bych se Vás proto zeptat, jestli by bylo možné něco málo přispět? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jak už jsem psal mapa se mi moc líbí ale jenom se chci zeptat kdy nás čeká nový update?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dobrá otázka. Hádám, že tak během příštího roku. Ale konkrétnější být nemohu. ;-)

      Vymazat
  4. Zdravím , chtěl bych vám tímto poděkovat za ůžasný project . Po této oblasti jezdím každý den a některý detaily mě až zaskočily jak jste jsou na této mapě perfektně udělány. Zároveň bych se chtěl zeptat ,jestli by jste chtěli mohl bych vám pomoci s dalším rozšířením . Děkuji za odpověď (simaxdeluxo@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli je možné dát 100%

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, taky by mě zajímalo, zda-li je to možné. Momentálně mám 99,87% objeveno. Bojuji s objevením čerpací stanice na Stodůlkách, ale to mi stále nedá 100%. Předpokládám, že se musí i objevit všechny skryté cesty, kde už mám dvě. A jako poslední mě také napadá, jestli v procentech hrají roli i objevení měst Třebotov a Chýnice, které stále nemám zažlucené.
      Rád uvítám jakékoli rady :)
      Děkuji a přeji příjemné ježdění.

      Vymazat
    2. Ahoj, na 100% se mi to taky nepodařilo projet. Je fakt, že Třebotov a Chýnice jsou i po projetí šedivé. Mám tušení, že se zbarví do žluta, až když se tam odveze nějaká zásilka. Jenomže tam není žádná firma, kam by se dalo něco doručit. :D

      Vymazat
  6. Zdravím, chtěl bych se zeptat, co mám dělat, když mi hra nedovoluje zvolit si garáž. Hra mi ukazuje jenom čtverec s názvem "Česká Republika" a to je všechno. Hraju na nejnovější verzi i s steamworkshop modem. Předem děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, pro správné načtení mapy je potřeba si založit nový profil ve hře a v něm si vybrat modul cbp. Mapa totiž není kompatibilní s původní Evropou.

      Vymazat

Okomentovat