Dnes se podíváme na úsek dálnice D5 mezi Rudnou a Chrášťany včetně odpočívadla, které se na ní nachází. Jinak práce na mapě nyní pokračují směrem na obec Chýně, která bude předmětem příští novinky.
|
nájezd na D5 ve směru na Prahu, Rudná |
|
sjezd z D5 od Prahy, Rudná |
|
pohled na logistické centrum od D5, Rudná |
|
dálnice D5, směr Plzeň |
|
odpočívadlo Rudná, D5, směr Praha |
|
odpočívadlo Rudná, D5, směr Praha |
|
dálnice D5, směr Plzeň |
|
spojovací silnice mezi odpočívadly |
|
odpočívadlo Rudná, D5, směr Plzeň |
|
odpočívadlo Rudná, D5, směr Plzeň |
|
odpočívadlo Rudná, D5, směr Plzeň |
|
dálnice D5, směr Praha |
|
dálnice D5, směr Plzeň |
|
křižovatka ulic Plzeňská/Chýňská, Chrášťany |
|
křižovatka ulic Plzeňská/Třebonická, Chrášťany |
|
ulice Plzeňská, Chrášťany |
|
ulice Plzeňská, Chrášťany |
|
ulice Plzeňská, Chrášťany |
|
ulice Plzeňská, Chrášťany |
|
ulice Za Tratí, Chrášťany |
|
ulice Plzeňská, Rudná |
Ahoj, prosím tě mám na tebe jeden dotaz ohledně Omsi. Jak jsi importoval na 143 tak přesnej terén. Dělám si svou mapu Prahy a narážím na to že ten terén je takovej dost orientační. Díky moc za odpověď.
OdpovědětVymazatAhoj, terén do OMSI jsem importoval pomocí toolu v editoru. Jen si musíš sehnat terén v .dem formátu. Ale jak píšeš, importovaný terén není přesný. Pro přesnější úpravu terénu jsem použil Google Earth, kde je možné si zobrazit reálnou výšku terénu (platí pro velká města, která mají kvalitnější zpracování) a podle ní už můžeš pokládat spliny ke kterým následně zarovnáš terén (funkce v editoru). Pak už je třeba jen manuální kosmetická úprava.
Vymazat